x تبلیغات
hasder

جواب کامل همه مراحل بازی جدول مدرن – هرودوت (تاریخ)

مرحله اول :
تمدنی باستانی نزدیک دریاچه ارومیه -> اورارتو
 
کاشف آتش در شاهنامه -> هوشنگ
 
عصر شروع کشاورزی و اهلی کردن دام -> دوران نوسنگی
 
نام شهر خجند در زمان شوروی -> انین آباد
 
بانوی قهرمان جنگ صدساله -> ژاندارک
 
لقب پادشاهان مصر باستان -> فرعون
ادامه مطلب

کتاب آموزش قرآن - سوم دبستان

 هدف آموزش قرآن در دوره‌ ابتدایی دستیابی دانش‌آموزان به سواد قرآنی است. به‌طور ساده کسی از سواد قرآنی برخوردار است که قرآن کریم را به ‌راحتی و روانی می‌خواند، معنای عبارات و آیات ساده و پرکاربرد قرآن را می‌فهمد، با پیام‌های زندگی‌ساز آن‌که موجب سعادت دنیا و آخرت است، آشناست و بالاخره تمام این مهارت‌ها و دانش‌ها را ضمن انس با قرآن کریم یعنی خواندن روزانه و مستمر آن، حفظ کرده و به‌تدریج ارتقاء می‌بخشد.

ادامه مطلب

ارائه خدمات باربری در شهرک غرب

 باربری شهرک غرب، باربری شهرک غرب همراه مطمئن شما یکی از سریع ترین و مطمئن ترین شرکت باربری در تهران – شمال میباشد.

تنها باربری دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری و بسته بندی 

 

   

ادامه مطلب

تنوع در خرید تشک برقی

 


نحوه کار تشک مواج
اگر بیماری در مدت زمان نسبتا طولانی در بستر بماند امکان دارد دچار زخم بستر شود. علت اصلی زخم بسترها فشارهای زیادی است که در قسمت هایی از بدن ایجاد می شود و مسئله ی دیگری نیز مثل رطوبت در ایجاد شدن آن دخیل هستند. 

ادامه مطلب

کاربرد سینی کابل چیست

 سینی کابل

 

سینی کابل ، امروزه در صنعت الکتریکی کاربرد فراوانی دارد. سینی کابل پلی است که امکان حمل و نقل ایمنی سیم ها را فراهم میکند.این سیستم مدیریت کابل در اندازه و سبک های مختلف تولید میشود. انواع مختلف آن مانند: نردبان، گالوانیزه، pvc و غیره در بازار موجود است. از سینی کابل برای نگه داشتن کابل ها و سیم ها در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود.  

ادامه مطلب

مراجعه به کلینیک و مرکز زیبایی تخصصی

 

خدمات زیبایی و لیزر دکتر رضا شیرمحمدی ، لیزر و زیبایی در تهرانپارس ،  بخشی از خدمات تخصصی مرکز لیزر در تهرانپارس می باشد که با ارائه خدمات لیزر جهت درمان بیماری های پوستی ، لاغری و تناسب اندام و زیبایی صورت ، رضایت مراجعه کنندگان به کلینیک زیبایی را به لیزر درمانی جلب می نماید .

 

خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس :

خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس ، خدماتی جهت جوانسازی پوست و زیبایی ، کاشت مو ، لاغری ، تناسب اندام و خدمات لیزر صورت و بدن می باشد . پیشینه لیزر درمانی به سال 1960 باز می گردد که با توجه به رشد تکنولوژی و فنی در زمینه لیزر ، این پدیده نیز دچار تغییرات تکاملی شده است . در حال حاضر لیزرهای متعددی در بخش های زیبایی و سلامتی افراد تولید و استفاده می شود . متقاضیان لیزر درمانی جهت زیبایی و لاغری به مراکز خدمات لیزر و زیبایی در تهرانپارس در شهر تهران مراجعه می کنند . از خدمات لیزر درمانی می توان به لیزر موهای زائد ، پاک کردن تاتو ، از بین بردن لکه های صورت ، رفع جای جوش و زخم از روی پوست و لاغری توسط دستگاه های لیزر اشاره نمود .

 

ادامه مطلب

انواع محصولات کشاورزی

 مدیریت تغذیه گیاه تغذیه درست هر گیاه به عواملی بستگی دارد که رعایت آنها وجه تمایز یک کشاورز موفق می باشد، عملکرد بالاتر در کنار صرفه جویی اقتصادی، و تولید محصول سالم در کنار حفظ قابلیت کشت مزرعه در بلند مدتبرای مدیریت درست تغذیه گیاه،آگاهی داشتن از چند عامل لازم است در این گفتار و بخش هایی که در  آن می آیند تلاش شده است تا مخاطبان با این عوامل آشنا شوند. 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد